Åh vad jag saknar min lilla lillkusin.. Ha...

dsc01469 (MMS)

Åh vad jag saknar min lilla lillkusin.. Har inte träffat min lilla gosunge på snart mer än 3 månader :( är så himla ledsen för det! Brukade träffa honom minst 1 gång i veckan förut och vi lekte alltid. Nu har han säkert börjat prata och växt till en stor pojke. Mitt hjärta, Julia älskar dig<3 Annars då vad händer? Nja inte allt för mycket, sitter och umgås med emir och hans familj! Imorgon ska jag försöka dra mig hemåt, har inte vart hemma sen i söndags fan. Börjar längta lite smått hem och mina kläder börjar ta slut, fast iof så har jag mest glidit runt i mjukisoutfit större delen av dagarna. Får se om jag drar mig till plugget imorgon, vädret ställer ju till en del. Jäkla busväder! Känner att jag behöver börja på min engelska analys, börjar bli lite ont om tid nu. Får se till att komma till skott. Nu ska jag inte uppehålla er mer, tack för 2min av er dyrbara tid. Stay tuned!


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så otroligt mkt <33



Föresten så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna ipads, iphones, ipod 100 st vinner varje dag :D. Jag vann faktiskt en igår :D Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

2010-12-02 @ 20:51:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: emina :)

have2have :D

2010-12-02 @ 21:43:56
URL: http://eminadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0