ännu en helg har passerat



Känns som detta har varit typ en Emelie och Julia helg, vi har knappt skiljts åt förrän vi möts igen (okej jag överdriv lite kanske) men jäkligt skoj har jag haft denna helgen!

Hur som helst idag va jag på barndop och vem tror ni är där? Håll i er ;) ... Emelie!
Hon är liksom a part of the family now, välkommen till min cp släkt mitt hjärta.

Alltså kolla på henne så fruktansvärt söt.. människan kan fan aldrig vara ful inte ens när hon försöker, damn you girl! Och den jäkeln har gjort så jag börjat säga "eller va?" stup i kvarten!

Nä nu ska jag se till att få bilderna sen i fredags annars åker on på stryk.

Kommentarer
Postat av: Emelie

lol julia, du får aldrig bilderna! du är efterbliven. eller? va?



Klart du får dem hjärtat, säg bara till när du känner dig sugen på att ta emot ;)



HAHAH, va?

2010-12-12 @ 21:13:49
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-12-13 @ 04:34:23
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0