dagen före doppare dagen

Vaknade för en stund sen och man vaknade inte upp till något sommarväder precis,
tvärtom så var det värsta vinterlandet man fick skymta ifrån fönstret!

Det snöar som in i och jag som skulle ge mig ut för att fixa dem sista julklapparna till min älskade mamma =(
ska i samma veva försöka ta mig hem men som det ser ut nu
så är det ganska svårt då i stort sett alla buss samt tåg är inställda.
I värsta fall får jag klä på mig så mycket som möjlig och plumsa i snön.

Kan inte fatta att det är den 23:e December redan? Det har gått så jäkla snabbt och det känns inte som att det är självaste julafton imorgon. Vet inte varför men har inte någon vidare julkänsla, kanske för att jag är rädd för förändringarna....

Nä nu ska jag få ner lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0