efterbliven-het

Ursäkta. Ville så gärna se en statistik berg och dalbana därför sket jag i
att uppdatera halva dagen igår och halva idag. Hehe busigt va?

Men när man inte orkar gå på tivoli får man ta vad man får liksom.
Det va helt OK men inget speciellt liksom, de va en liten backe neråt bara,
kändes ändå skönt i huvet och inte minst magen.

Angående min sidecut; det va många fingrar som knappa på sina mobiler igår, pga mig.
För mig. För min "sidecut".. av nyfikenhet!

Det är såhär att jag drömde. Drömde mig fram till April månad (närmare bestämt 1 april!!)
i hopp om att vintern dragit sig undan och sommaren letat sig fram.
Tänkte alltså att de va första april och att de va fritt fram att skoja med er. APRIL APRIL...

Ursäkta min efterbliven-het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0