Good morning beautiful


Japp, godmorgon. .


Vaknade runt 11 tiden men både jag och babe är ganska bra
på att ligga och dra oss, so we did!
Klev upp efter ett tag och gjorde frulle därefter satte vi på en film-rulle och
nu har babe gett sig ut i snön medans jag sitter här framför skärmen och nördar.

Som ni nog förstår så blev det ingen skola idag heller, bussarna va helt inställda imorse
så det enda alternativet var att stanna hemma i sängen. Inte helt fel inte och dessutom så är det ju fredag idag. . . vilket betyder att det nu är helg, nice med ledighet ;)

Nu ska jag återgå till det jag ska göra, så jag tar och avrundar här.

Talk to you latero! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0