julmarknad och festligheter


HEJ PÅ ER!

Ja igår blev det en blogg fri dag därav uppdateringen som aldrig kom ;) Spenderade stora delar av dagen med familj och släkt bland annat på julmarknad och annat! Dock va det en väldigt liten marknad men mysigt ändå, hittade en liten julklapp som passa perfekt till min älskade mami så jag och min lillebror valde ut och köpte.

 Annars vad har hänt under helgens gång? Det har varit en ganska chill helg, dock blev det i lördags lite festligheter för min pappas kusin som fyllde hela 15 år! Det var faktiskt jäkligt roande och skoj! Min vän Emelie va också där (hon är tsm med my cousin) så vi hade kul kul. Har ingen kamera atm men ska se till att få bilderna av Emelie så ni kan få se lite bakom kulisserna, haha!


Såhär glad vart jag och babe, ja han spelade spel och vart koncentrerad som in i ;)


Nu har jag precis haft idrott och idag stod dans på schemat vilket faktiskt va helt okej,
inte dom finaste rörelserna men äh shit the same ..
Sitter och väntar på att min sista lektion ska börja och sen är det slut för dagen och därefter ska jag och babe dra och hämta hans ID kort sen drar vi oss hemåt (antagligen??) .

Igår var det ju förövrigt 2:a advent om jag inte har helt fel för mig, nu är det inte långt kvar till julafton inte.
Och jag som vanligt är sent ute och har bara inhandlat en liten julklapp, blir väl klar i sista minuten som alltid!

Nä nu avrundar jag så hörs vi senare pluttisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0