Kenza & Tyra show



Tjohej på er flickor och pojkar!
Hur står det till med er idag, är allt på den ljusa sidan?
Med mig själv är det toppen.. jag är utvilad och inte ett dugg sleepy.
Så jäkla skönt är det och jag kan ju säga att de va ett bra tag sen sist jag kände mig såhär pigg.

Började vid 8 tiden så det va en tidig morgon men jag klarar det finfint. Anlände till skolan och fick ett prov ur världen så himla skönt att ha saker gjorde nu när det lackar mot jul och inte minst JULLOV ;)

Sitter nu och jobbar samtidigt som jag kollar Kenza & Tyra show visst är dom roliga, fan asså jag hade aldrig klarat av att samarbeta med en sån person som Blondinbella som är så strikt och seriös hela tiden och dessutom hade jag aldrig fått chansen så jag behöver inte oroa mig för det! Däremot Kenza och Tyra är så jäkla sköna och så avslappnade och då blir det genast mycket roligare att kolla på. Visst?

Aja nog om det nu.. Ikväll har jag planer, berättar mer sen!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att du vill vara med på dagens blogg snygging:D



Blir extra glad om du röstar på min bild:D http://mythos-beach.apollo.se/Azs7ob



Ha det bäst<3

2010-12-10 @ 10:43:53
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0