redovisning

 

Vilken jäkla bild alltså, ser ju så jävla tillgjord och glad ut så det är inte sant.
Snygga kaninöron min lilla kusin lyckats få till också, hahah!

Sitter just nu i skolan och peppar mig själv inför redovisningen som vi ska ha typ om 2 minuter,
 vi ska presentera våra produkter (vi har "startat" ett eget företag) och snacka lite allmänt om vad syftet med produkterna är och lite annat smått och gott.

Har aldrig tidigare varit speciellt intresserad av att redovisa inför en grupp som bara sitter
 och stirrar på en men what to do liksom? bara till att gilla läget och få det ur världen.
Det är ju trots allt jag som fördjupat mig i just de ämnet så jag är ju proffs nästan jämför med dom som lyssnar.
Nä skämt å sido ;)

Nu ska jag göra mig redo och läsa lite på mina manus kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0