rond 1

Godkväll mina damer och herrar!

Jag har blivit knockad, mitt i huvudet. Jag samlar krafter inför nästa match i ringen.
Därför sket sig uppdateringen ganska rejält idag och typ senaste veckan? Damn..


Istället har jag ägnat dagen åt att vara med fina vänner min pojkvän samt släktingar.
Vi har bara varit och kikat lite på TV, tryckt i oss pizza och chibbor som Emelie så fint kallar det
(nick för chips!) och hängt med i en oerhört tråkig debatt om demokrati och diktatur.
Jäkligt tråkigt och dessutom var det en kines, en ryss och en engelsk man som debatterade!

Runt halv 3 tiden drog mitt sällskap sig hemåt och kvar blev jag.
Dock blev jag hämtad av mamma en stund senare och nu sitter jag här, i soffan och följer spänningen i CSI.
Dom jäklarna vet hur dom ska få en att stanna i soffan ;)

En kamera ska inhandlas SNARAST så bilder kommer förhoppningsvis komma.
Förresten har ni något/några tips på bra kameror till rimliga priser?


Nä fan nu måste jag återgå till TV:n.
Hörs imorgon.. tills dess; stay real bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0