sängliggande



Ligger i ett nersläckt rum med gardinerna fördragna och datorn i mitt knä,
försöker få ihop ett arbete som ska lämnas in innan jullovet så jag har ju egentligen
ett tag till på mig men äh, bättre att få det ur världen redan nu!

Tyst som graven är här men min hjärna förvillar mig och istället låter det
som att någon håller på och bankar därinne, i mitt huvud.
Tryckte i mig en alvedon och en chokladpuding nyss i hopp om att få bot på den där jäkla huvudvärken
så det återstår att se om alvedonen gjorde något underverk, I doub't it.

Godmorgon förresten!

Nä bäst att jag fortsätter nu. . .

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas allt är bra med dej?

kram

2010-12-13 @ 12:06:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0