stressad

Tudeluu mina små hallon!
Allt bra med er? läget med mig själv är just nu på topp dock är jag lite stressad över julklapps handlingen som jag ännu inte hunnit med(!) men jag och mamma ska fixa det i slutet av veckan eller i början på nästa vecka, SENAST.

Har dock ingen vidare koll på vilka jag ska köpa till och vilka jag inte ska köpa till. Jag ska ju såklart köpa till min släkt och min familj MEN vilka vänner ska jag egentligen köpa till? har ett par stycken som jag vet och som jag redan bestämt vad jag ska köpa så det känns skönt but still liksom..
Äh kan inte gå och grubbla över det de löser sig.

Bloggen har fått lida lite har varken haft lust ork eller fantasi till att uppdatera er ordentligt men nu jäklar i det ska jag försöka så gott jag kan ;) som ni säkert förstår så har jag en hel del i skolan nu innan jullovet men ska ligga i ändå, inget slöande här inte!

Slutar strax så ska jobba nu, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0