psykopat film

Har spenderat eftermiddagen med en människa som ligger mig varmt om hjärtat, nämligen min kära pojkvän.
Fan vad svårt att lista ut va? t o m  en riktig efterbliven hade förstått det!

vi har ätit popcorn samt mat, vandrat hem i 10 cm hög snö, kollat en riktig psykopat film (It's Alive) och sist men inte minst så har vi också haft våra dagliga flippstunder! Inte illa pinkat alltså.

med andra ord så har vi har inte gjort något vettigt alls idag förtuom att äta.
Äta bör man annars dör man, har jag hört..

Nu ligger vi (fortfarande) i sängen och sysselsätter oss själva på egen hand.
Han med playstation och jag med datorn, det brukar bli så.



Här sitter jag, den nakna sanningen med no makeup at all och mumsar på pepparkakor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0