Cirkus Ibrahim

Hej på er! ;D
Idag har uppdateringen vart kass jag vet, men så är det ibland
jag har ett liv utanför bloggen också vilket jag tror ni har anat, hehe.
Har inte gjort något speciellt ansträngande idag bortsett från min idrottslektion som jag hade tidigare idag. Aa jag har heller inte gjort så mycket överhuvudtaget förutom att jag vart i skolan och hjälpt emirs mam att baka tårtor till imorgon och dessutom har jag vart på cirkus (Ibrahim fixa en rejäl show).
Måste fan filma det någon gång, men jag är inte snabbast med kameran vet ni, men någon gång.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen tillsammans med babe och försöka sova!
Imorgon börjar jag 10:00 så förvänta er inget inlägg innan dess, okej?

ÖNSKAR ER GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0