En regnig dag

Efter en lång dag befinner jag mig nu i mitt hem, skönt? Ja det kan ni ge er på ;) Slutade redan vid halv 2 idag men jag valde att stanna kvar och hålla babe sällskap så där satt jag i soffan med en dator mitt framför näsan och inte slängde jag in något inlägg inte, fy och skäms på mig. Timmen gick oerhört snabbt och vi drog oss tillslut ut i regnet med raska steg mot busshållsplatsen. Slumra nästan till på bussen men intalade mig själv att hålla ögonen öppna. Skildes åt med babe och åkte vidare på egen hand och nu sitter jag här med flötigt hår och urtvättad färg (+utväxt) ... Äh får fan ta och göra något åt det alltså! Men vad? Är så trött på det svarta samtidigt som jag absolut inte vill joina den ljusa sidan. Tufft val, aja time will tell! Idag mina vänner har varit en usel dag. Iallafall fram till lite över 12 då hela dagen vände till min fördel.. Jag fick tillbax mitt prov och med ett moln av förväntan läser jag IG på pappret, naeh just kiddin' ett stort MVG var vad som stod på pappret. Hela jag lös upp och gör det fortfarande, fan vad bra det känns! Förresten jag här glömt att visa er några saker, gör det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0