en saknad vän

Ledsen änglar för den kassa uppdateringen under dagen, men jag tar igen det nu ;)
Jag gick för att träffa en saknad vän, som jag inte träffat på flera veckor och det märktes vi hade mycket att prata om and so we did.. I flera timmar, vi avlöste varandras prat hela tiden och fick nästan slåss om att få allt sagt (skämt å sido) och vi hann även avnjuta en rosa prinsesstårta!
Hur som helst så var det skönt att få träffa henne

Sen kom babe och vi hade följe hem till honom och nu sitter vi här med varsin dator. Vilket nördpar va?
Som sagt så är vi ju lediga imorgon så kvällen lär bjuda på en del filmer och mer där till.

Har ni några ideér på roliga saker man kan göra med bloggen (tänker på inlägg osv) så tipsa mig gärna!

Kommentarer
Postat av: ronja

iloveu min lilla sak <3

2010-11-09 @ 21:10:46
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

mysigt :)

2010-11-09 @ 21:24:54
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

mysigt :)

2010-11-09 @ 21:24:57
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0