Sjuk dröm

Jag är en person som drömmer mycket. Så är det med det liksom. Det är inte ofta jag kommer ihåg vad som hänt i drömmen och vad jag ens drömt om. Men dom få gångerna jag minns då minns jag allt in i detalj. Inatt drömde jag att en vän till mig kom in från ingenstans i emirs hus och börja plocka fram fika åt dom två sen satte hon sig ner och vänta på att han skulle komma och sätta sig med henne, tillslut kom han och slängde ut mig och jag blev som en galen ko! Sen satt dom och fika och jag stod bakom ett berg och tjuvkika vet ni... Efter 5 minuter kommer hennes pojkvän med sånt rosa skohorn och ska slå både tjejen och min pojkvän. Han jagade dom runt huset och dom sprang runt hand i hand och jag blev så sur så jag drog mig själv i håret så det trilla hår från mitt huvud. Sen minns jag inte mer så ja okej jag minns inte exakt allt men minns de mesta! Det sjuka är att ibland vaknar jag efter att ha drömt något och fattar inte att jag drömt och blir då sur och puttar till emir när han sover. Farligt det där ;) nä nu ska jag sova, hoppas fan att jag inte drömmer något igen..

Kommentarer
Postat av: e.g

haha, du behöver inte oroa dig över dina dumma drömmar! <3 skitmkt snö, ska vänta och se om körskolan ska ha den utbildningen, kmr du till skolan eller du stannar där ? loveu

2010-12-01 @ 07:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0