To love your body, rub your body, kiss and hug your body

Har precis hoppat i mjukisoutfiten och gjort mig redo för en (jävligt!) lugn kväll.
Mina brownisar är klara och dom väntar spänt på att få se sig omkring.... i min mun, mh det vattnas där inne!
Nu ska jag knalla över till soffan och vänta på att en fin pojkvän ska anlända.
Resterande del av kvällen spenderas också i...  ja soffan, med läsk godis, chips .. you name it ;)
Blev tillfrågad att hänga med på bio ikväll men valde att hoppa över
denna gången eftersom jag redan sett filmen men tack kära Johanna för erbjudandet!

Önskar er en fortsatt trevlig måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen självklart jag ville att du skulle hänga med! :D

2010-11-01 @ 21:53:32
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0