Brooke knows best

Nu är jag här igen för att skriva några rader, haha.
I några timmar har Brooke Hogans program "Brooke knows best" underhållt mig ;)
Det är ett typiskt program som drar tittare till sig (speciellt tjejer),
eftersom vi får vår dagliga dos av intriger, kärlek osv!
Människor lever ju för det i dagsläget, känns det som. Vi får aldrig nog,
vi måste hela tiden ha mer mer och mer.
Om någon annan lyckas i livet och har det bra då klankar vi ner på dom?
Nog om det...

Visst verkar Brooke väldigt jordnära? samtidigt som hon är en bestämd kvinna
som vet vad hon vill och exakt hur hon ska få det!

Innan "Brooke knows best" började sändas,
så sändes Hulk Hogans program flitigt på MTV ;)
Då handlade det om hela familjen Hogan så att säga.
Kul men Brookes program drar nog fler tittare kan jag tänka mig.

Har ni förresten hört Brooke´s låt som hon gjort med Colby O'Donis?
Den är grym, ta några minuter till att lyssna på den ;)

Kommentarer
Postat av: ;)

Har också kollat på de typ hela dagen;)

2010-11-02 @ 16:17:31
Postat av: wehaveitall.blogg.se

Fin blogg ! :)

Kommentera och Följ vår blogg !

2 unga tjejer från Skåne som bloggar om allt möjligt från shopping till musik ! + ipod i bloggen :)



Kramar Anna & Shano

2010-11-02 @ 16:27:07
URL: http://wehaveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0