en tanke

Hej igen sockerbollar! :)
Det blir ett snabbt inlägg för jag är hos babe och hans familj har gäster så jag tänkte vara social med dom!
Alldeles strax drar jag ut på äventyr med bland annat babe och hans lillebror.

En sak jag tänkt på är varför inte svenska familjer har så bra kontakt med sina vänner som utländska har?
Det finns svenska familjer som har gäster ofta och sitter och pratar om allt och inget, men det är få.

Varför är det så? Jag älskar när min pojkväns familj får gäster,
det är många folk, alla pratar, man äter (mycket, haha!!) och man umgås bara.

Jag vill läsa vad ni tycker så kom igen nu, argumentera/ge respons!!!!

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0