sorry

I know I know, tangenterna har inte direkt användts flitigt idag som ni förmodligen märkt av!
Sorry, det bara kom lite imellan helt enkelt.
Men nu är ja fit for fight, hamnade i ett bråk med kameran OCH kamerasladden.
Först jävlades kameran med mina nerver och inte långt efter gjorde kamerasladden
ett försök till att driva mig till vansinne, men icke jag tillät det inte!
Och nu är vi bästavänner igen, ja visst låter det som ett fjortisbråk?
Eftersom vi inte längre är fiender så har vi kommit överrens om att jag kan lägga in bilder......

så det är bäst att passa på innan vi hamnar i en dispyt igen!
Bjussar på bilder från igår, gårdagens inköp kommer i ett annat inlägg ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0