malmös gator


Hejhejhej!! förlåt för den usla uppdateringen idag.
men det va såhär att jag höll på&tvätta och hade mig imorse,
sen vid 11 tiden fick jag för mig att dra till malmö,
så det gjorde jag vid halv 2 tiden och sen dess har jag strosat runt på malmös gator
med kasim,olivia,ibrahim&titti dock drog små fisarna hem tidigare så sen var de bara
jag olivia och kasim och tillslut var vi så trötta så vi ville bara hemåt
så vid 9 hoppa vi på tåget och nu är jag hemma, i min säng med ett avsnitt DH.. life is good!
(får passa på att tacka för en grym dag♥!) ni ska få se vad jag köpt - fan jag lovar alltså!! puss

Kommentarer
Postat av: Olivia DW

Tack själv snygging!! <3

2011-08-12 @ 21:16:56
URL: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0