Upptagen tjej, eh lite! Nej men igår hade ...

dsc00575 (MMS)

Upptagen tjej, eh lite! Nej men igår hade vi kalas all day long och tillslut så bestämde jag mig för att åka med min faster och hennes sambo till malmö så det gjorde jag, kollade film och tog det lugnt resten av kvällen! Nu håller vi på att göra kyckling/pastasallad och sen ska vi bara relaxa. Vi va på stan innan idag också, fick med mig 3 plagg och jag fick med mig lite från modeloppisen som jag va på igår också. Har typ ton av kläder att visa. Nä nu tackar jag för mig. Btw smyckena på bilden har min grymma mamma gjort!


Kommentarer
Postat av: Olivia DW

Jaa vi vill se din shopping!! :)

2011-08-17 @ 20:38:54
URL: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0