Godnatt

Nu är jag hemma hos mamma igen, efter skolan hoppade jag på bussen och åkte till min "kusin" för att hälsa på henne och den lilla nyfödda gullegrisen. Min lillebror följde också med och han åkte buss helt själv för första gången, ni skulle sett honom. Han var så glad:). Vi mös lite med lillen som var så himla söt och så liten, ögonen va öppna en stund precis när vi kom men han slocknade ganska snabbt och sov i princip tills jag åkte igen. Vi hann iallafall med att prata, äta och lite såntdära! Nu när jag kom upp till mamma slängde jag mig i soffan och tog 5 minuters rehab, därefter intog jag platsen bakom skärmen för att uppdatera mig lite och som ett slut på dagen hoppade jag in en snabbis i duschen vilket var jäkligt skönt! Nu ligger jag här i sängen och har ångest, klockan ringer nämligen redan kl 5 imorgonbitti. Känns inte jätte bra men det är bara till att bita ihop ;) .. Godnatt mina vänner och 0vänner, stay real!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar att ha dig här. Tack för Albin fick åka ner.

2011-01-12 @ 04:31:05
Postat av: mamma

Älskar att ha dig här. Tack för Albin fick åka ner.

2011-01-12 @ 04:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0