lutar mot

Hej på er!

Jag har inte bloggat här på några dagar nu och det beror på att jag inte har haft något speciellt att skriva och dela med mig av. Har också funderat på hur jag ska göra med bloggandet. Om jag ska ta bort denna på blogg.se och fortsätta på nattstad.se men det lutar åt att fortsätta här ;)

fördelar med nattstad;
Tjänar pengar (haha 1 öre per sidvisning but still)
lättare att göra inlägg med olika stilar osv

nackdelar med nattstad;
det är svårare att lägga in bilder
man kan inte ha egen design

fördelar med blogg.se;
det är fler som kommenterar
man kan ha egen design
videoinläggen klöddar inte

nackdelar med blogg.se;
svårt att ändra textsnitt osv
ibland kan man inte logga in

det är typ dom för/nack-delarna jag kommer på!



Anyhow.. Sitter i skolan atm och väntar på att klockan ska ticka fram till 13:30 då jag börjar min lektion.
Måste säga att det faktiskt är skönt att ha börjat skolan igen, får in lite rutiner i vardagen så man inte bara ligger hemma och degar. Denna terminen ska jag köra all in och jobba hårt för resultat. Men nu är det dax att avrunda.

STAY REAL BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0