nu är jag tbx

Till att börja med vill jag ursäkta mig för den kassa uppdateringen MEN (det finns alltid ett men med i bilden) iförrgår va jag så jäkla trött och spenderade halva dagen i skolan och efter det åkte jag hem till babe och vi stupa i säng direkt.

Igår däremot var jag pigg som in i, mitt hjärta körde upp och klarade sitt körkort. Grattis älskling! Så jag spenderade min dag tillsammans med honom och åt lite tårta och sånt där. Vid 7 tiden drog vi + Ibrahim till Mc och köpte pommes och lite glass. Därefter körde vi hem och somnade sött.

Nu sitter jag i skolan och har klassråd med min kära klass,
har fått i uppgift att skriva ett protokoll över vad vi pratat om så det ska jag göra nu.

Så vi får höras senare; Stay Real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0