lär känna mig..

Ser att det kommit en hel del nya läsare så kanske det passar bra med en presentation om me myself and I? Lika bra så är det gjort. Ska försöka göra de så utförligt och bra som möjligt. Here I go..

Som jag nämnde ovan så heter jag Julia dock så har jag en hel del smeknamn men vad är det man säger kärt barn har många namn va? ;) hur som helst så är jag 16 år fyllda och ännu ett år läggs till om sisådär 8 månader så det är ett tag till men det är bara till att vänta, inga konstigheter inte. Jag bor och lever i en liten håla nere i Skåne med pappsen och två feta katter samt bland mina underbara vänner/pojkvän och min älskade lillebror. Min mamma flyttade ut för ett tag sen då jag valde att bo kvar dock så hälsar jag på när jag vill och känner för det och det känns skönt. Jag har en stor passion för att skriva, när jag väl får tid till det och kommer igång kan jag skriva flera sidor men jag har även stor passion för att sjunga vilket jag gör i princip varje dag, så andra hör eller inte.. I don't care ;D När jag inte går i skolan och om jag lyckas få fritid efter den så brukar jag umgås med min pojkvän Emir, umgås med vännerna, shoppa, ja lite vad som faller mig in helt enkelt.

Yes, över till memyselfandI.. hur är jag? Jag är en glad och sprallig tjej som älskar att skratta och att få andra skratta helst inte på min bekostnad om ni förstår hur jag menar. Jag vill dom ska skratta med mig INTE åt mig men det brukar inte vara någon fara så ah. Jag är pratglad och ganska spontan, gillar när det händer saker bara sådär utan en massa planering och grejer, but that's just me. Jag kan ha en jäkla attityd och bemöter folk så som dom bemöter mig men jag har även en blödig sida. Ibland kan jag vara lite av en ensamvarg och behöver vara för mig själv.

Nä nu tänkte jag avrunda med att säga; hoppas ni följer min blogg och ger mig tips och feedback om vad ni vill se mer av och om vad ni vill läsa om med andra ord!

Stay real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0