plav&cafe

vad manga ni blev helt plotsligt, skojigt! Just nu sitter jag vid en dator som inte har svenskt tangentbord
so drf e stavningen som den e. idag har det varit en riktig softar dag, vaknade och at, snacka lite med
amra o ajla sen drog jag o azra en stund till anela. After that drog jag med min alskling och hans kusin
till plav for att ta ut pengar och sen drog vi till ngt cafe, drack limunada och rokte vattenpipa. oj juste,
jag har solat lite ocksa. thats it for today typ...
nu ska jag duscha och fixa mig sen ska vi halsa pa nogon och efter det blir det formodligen utgang.
forresten har glomt visa en sak, men ah de kan vanta. puss pa alla sota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0