7:e juni, 2011

eftersom jag ändå är ledig idag så passade jag på att sova länge. nu är jag precis hemkommen från en cykeltur på 4 km, inte illa pinkat. skulle hämta min bror så lika bra att hoppa på cykeln. fan vad äckligt väder det är idag, riktigt kvavt. solen tittar dock fram emellanåt men eftersom mr M har kommit på besök så sket sig min plan att gå ut och sola. varannan minut ligger jag dubbelvikt av smärta och då snackar vi real fucking pain! imorgon är det skola, slapp dag förmodligen och på kvällen klassmiddag för att avsluta det första året sen på torsdag går jag på sommarlov! sen är det full rulle hela helgen och på måndag börjar jag jobba för att sen åka iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0