Fick lite kommentarer igår från mina kära ...

Fick lite kommentarer igår från mina kära släktingar om hur besvikna dom blev över att jag skulle lägga ner bloggen... Skämt å sido. Men vet att min farbror är en flitig läsare så tillägnar detta inlägg till honom. Idag har jag varit i skolan och efter ett par lektioner var det dax att dra hemåt. Relaxa lite och kolla big brother lite, drog sen ut med skönt folk och bestämde oss för att dra en snabbis till lund, so we did. Nu har ni koll på mig! Puss


Kommentarer
Postat av: Pia

JULIA



Vad du skriver fint, flytande o klokt..

Hamnade här av en slump o har njutit av din "dagbok"



Kramar om dig du kloka fina tös....

"gammelmoooster" eller vad jag nu är.......

2011-03-29 @ 00:09:56
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-03-31 @ 19:18:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0