glass med lillebrorsan

latheten tog över igår så jag skippade bloggandet för en kväll. istället satt jag framför tvn med min lilla familj och lite senare slank jag ut på trappan för att ta en cigg och snacka lite skit med mersiha, so we did. tillslut frös vi båda så mycket så vi skildes åt. gick in, låg och grubblade över ingenting och kollade upp i taket sen slockna jag alldeles för sent. idag är jag pigg och snart ska jag åka in till tomelilla med brorsan ta en glass i det somriga vädret. (ironi med vädret, men glass är ok) inga planer för kvällen så i guess time will tell me! Nu ska jag röja lite sen sticker vi =)

bjussar på en bild från montenegro på anela,ema och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0