bye crna gora!

aker hem inatt, darfor har jag inte uppdaterat dessa dagarna. valde istallet att njuta fullt ut och umgas med folket istallet for att sitta vid datorn. satan vad jag kmr sakna allt har dock ska det bli skont att komma hem till sitt, min familj och slakt samt alla underbara vanner, mina klader, min sang... ja you get it! men jag behovde detta, jag behovde komma bort och ladda batterierna. nu ar jag som ny, fucking crazy. kan inte vanta att se alla och fa umgas. som avslut vill jag paminna min mormor och morfar, min mamma + mammas pojkvan, min pappa och lillebror hur tacksam jag ar for allt ni hjalpt mig med och for att ni gjorde detta mojligt! sjalvklart alskar jag resten av min familj min slakt och mina vanner otroligt mycket ocksa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0