Haha, en jäkla massa tomtar ;) mysigt men ...

dsc00150 (MMS)

Haha, en jäkla massa tomtar ;) mysigt men ack så mycket blink blink! För er som inte ser vart detta är så är det på bo olsson i tomelilla. Ni vet "här får du mest för pengarna", jag va iaf där nyss med babe och hans daddy! Vi va på jakt efter en pulka men kom ut med allt utom en pulka. Så nä det blir inget åkande idag heller, bull läge men what to do liksom. Åh justde, snöguden har ju slagit till som jag hoppas att ni märkt annars är ni ju riktigt efterblivna i erat huvud, hehe. Med det vill jag säga att jag inte kom till skolan idag och orsaken fattar ni väl vid detta laget? Om inte synd nisse:) TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0