Halo

Som ni nog märkte så blev det ingen mer uppdatering igår!
Jag fick ett ryck och tog mig upp från sängen iallafall, kastade på mig lite gläder och drog iväg till bina en stund.
Snackade lite om livet och annat fram tills det var dax för mig att ta tåget till babe.
Väl framme stod jag och vänta ett bra tag och då fick jag ett samtal av min storasyster och vi snacka på ett bra tag, I love you♥

Så småningom kom jag hem till babe och vi va lite med hans päron och brödrar.
Sen gick vi faktiskt och sov.
Kul dag va? haha :)

Idag blir nog uppdateringen inte super bra, är just nu i skolan och efteråt ska jag sola med babe sen ska vi fixa oss inför ikväll .. ska nämligen på fest.

Slänger nog in ett inlägg till iaf!


Min fina vän Emelie sjunger "halo" och hon är så jävla grym!!

Kommentarer
Postat av: maria

hej tuttsan:)

det är väl sen 9:orna show?:)

2010-11-28 @ 12:49:18
URL: http://baramaaarriiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0