hur var SAW 3D?

Godmorgon på er allihopa.
Sorry för den kassa uppdateringen igårkväll men jag var helt utslagen, haha!
Så jag orkade inte börja trixa med att överföra bilder så bilder blir det när jag kommer hem,
vilket är runt 1 någon gång.

Ja hur var filmen igår då? Jo den va helt okej faktiskt, inte värsta WOW men den funka ;)
I dom tidigare filmerna kändes det som det hände mycket mer, jag vet inte men det va stor skillnad.
Man vänta sig skitmycket bara för de va 3D liksom, iallafall jag men det är typiskt mig.
Det va ändå ganska mycket 3D saker, trodde inte att det skulle vara
så mycket för dom brukar vara sparsamma med det där.

That's my opinion .. vad tycker ni andra som sett den?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vill verkligen inte se Saw.. usch :( haha

2010-11-03 @ 16:13:06
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0