drömmer mig bort..

Plugg, plugg, plugg och återigen PLUGG!
Ikväll känner jag mig som en robot som är programerad till att bara plugga.
Det känns som det är det enda jag gjort sen jag kom hem från skolan, fast det är ju nästan så det är.
Så känslorna är ju inte helt ute och cyklar om man säger, haha!



Detta skulle kunna vara ett porträtt av mig atm, hm...
böckerna har hemsökt mig ;)


Lite sol och värme hade suttit som handen i handsken faktiskt,
tänk att istället för att äta grått, torrt och tråkigt bröd äta goda frukter i alla regnbågens färger.
Att slippa gå upp tidigt på morgonen och mötas av kyla istället möts man av solens strålar och tropisk värme,
istället för att ägna dagen åt skolan ägnar man den åt att relaxa på stranden och lapa sol.
Sitta hemma med läxor och prov byts mot att gå ut och roa sig...
Åh, vad sverige är tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0