En plats att fly till. .





Var ju som sagt på stranden innan idag.
Det va så skönt samtidigt som det va otroligt vackert och sorgligt.
Sorligt att sen en plats förändras så pass mycket.
Inga brunbrända kroppar, inga skratt, inga människor att jävlas med, ingen badkruka att skvätta ner.
Det va TOMT. Skratten va långt borta och allt man hörde va vågornas brus.
Men skönt som in i, att försvinna till en tom plats.
En plats där tid och rum inte existerar (känns det som) och man bara é så att säga.
Vinden blåste rakt på mitt ansikte och det kändes som hela min kropp och själ renades av luften, vattnet, allt.

En plats jag i fortsättningen kommer fly till när allt känns skit, just för att rena mig själv.

Kommentarer
Postat av: linnea williams

du är jättefin gumman!

2010-10-31 @ 12:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0