Godmiddag

Igår bestämde jag och babe oss för att gå och lägga oss (so we did) eftersom vi båda va helt döda så tänkte vi shit the same vi har fler lördagskvällar att uppleva. Så that's why det inte blev fler inlägg igårkväll. Hoppas ni hade en trevlig kväll! Idag tog jag sovmorgon, vaknade för en stund sen vilket är jäkligt bra då jag ibland kan sova halva dagen och ibland vakna tidigt på morgonkvisten så ändå nice att vakna lite sådär i lagom tid ;) Känner mig alltid som en luffare när jag sover halva dagen och sen drar på mjukisoutfit och äter chips, hahah! Nu ropar min mage på en ordentlig frukost.

Kommentarer
Postat av: Donika Berisha ☮♥

ohh va snäll du är

2010-10-31 @ 11:19:16
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0