jag är nog knäpp...

.. Ibland när jag tänker något för mig själv så är det precis som jag har två små personer till inom mig.
En som säger till mig "ja julia gör såhär, det är bra osv" och en som säger "nej julia, gör inte så."
Den ena är god medans den andre är ond om man säger så.

Haha, visst låter det lite sjukt MEN jag tror det är såhär för många.
Dock så kan det vara lite skrämmande för båda "personerna" försöker få mig göra helt olika saker.
Självklart lyckas jag ju alltid fatta rätt beslut själv eftersom jag vet vad som är rätt och fel.

Ibland hamnar dessa personer i konflikt med varandra men den goda vinner oftast konflikten lätt som en plätt.
Den goda personen försöker alltid hitta lösningar som passar för alla medans den onda bitchar och leker bossig.

Jag är inte psykist instabil så don't get me wrong okay?


Ungefär såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0