Topp 3 - (Kända) Kvinnor jag beundrar


Första plats kammar självfallet vackra Beyonce (Knowles) hem!
Denna kvinna är fantastisk. Hon lever det bästa livet man kan leva,
hon har en bra man som tar hand om henne. Hon är vrålsnygg och har en kropp (läs; ASS) to die for!!
Hon är intelligent och hon är otroligt framgångsrik!
Och nu är hon dessutom gravid!
Jag tror utan tvekan att hon kommer bli en underbar mamma ;)


Inte långt efter ligger Kim (kardashian) som också lyckats enormt bra!
Hon har framgång, hon har utseende, hon har pengar, hon har lycka.
Säg mig vad har hon inte?


Tredjeplats på min lista går till Nicole (scherzinger).
Jag vet inte mycket mer om Nicole än att hon är en grym artist.
Men jag beundrar henne för hennes otroliga sångröst och hennes utseende!
+ att hon verkar vara så jäkla ödmjuk och generös ;)


Kommentarer
Postat av: db

du verkar gilla kvinnor med stora rumpor hahahahhaa :D alla har varsin bild där de posar exakt likadant hahahhaha

2010-10-28 @ 20:28:24
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0