såhär firade vi rebecka - i bilder

godmorgon, godkväll eller vad ni känner för. blev precis avsläppt hemma av babe eftersom jag åkte hem till honom igår kväll efter födelsedagsfesten som förövrigt var trevlig. extra tack till rebecka som stod för gårkvällen, men även till er andra tjejer. fick en del bilder igår så dom tänkte jag dela med mig av nu!


Lite kul att vi satt i storleksordning (längden då alltså :p)
det bjöds på otroligt god mat som jag såklart glömde fota, men efterrätten fotade jag såklart ju, hehe!

detta va den enda bilden då jag fångade therese så va tvungen att lägga ut den, hah in you'r face honey!

snygga tjaajor!

.... återigen snygga tjaaajoor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0