Hemma hos mamma nu efter en lång shoppingd...

dsc00251 (MMS)

Hemma hos mamma nu efter en lång shoppingdag i både lund och löddeköpinge. På nova fanns det inte mycket att hurra för eller att lägga vantarna på, på center syd fynda jag däremot :) och nova va typ stranden på en solig dag så mycket folk va där, fucking djur. Center syd va som en regnig dag på stranden ni förstår poängen? Aja när alla va nöjda och glada styrde vi mot tomelilla för att droppa av min älskling och därefter upp till mamma. Så här är jag nu! Ska hjälpa till att styra ihop någon kvällsmat nu så tiden är ute nu, bye for now. Förresten fynden ser ni ovan; 3 örhänge, 1 jacka, 1 body, 2 halsband, 1 bikini, 2 tröjor ja jag har säkert glömt något men ni ser själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0