lite julklappar



ovan ser ni en del av mina julklappar, är jäkligt nöjd faktiskt ;)
det va saker som jag behövde och ville ha så det va nice!

annars hade jag faktiskt en lugn och fin julafton, firade hos min mormor med och vi gjorde precis som alla andra,
kolla kalle anka åt julmat dela ut julklappar.. ja ni vet det vanliga.

Och igår va vi hos min farmor med pappa och där fick vi också en del julklappar och åt massor av julmat!
Är en aning trött på det nu så det glädjer mig att det är ett helt år tills nästa gång det är tid för det.
Babe har också varit med mig dessa dagarna så det har varit extra mysigt!

Nu sitter vi nerbäddade i soffan och kollar på någon film.

Btw jag ska samla ihop ALLA julklappa och visa er bättre, så ni får se.. om ni vill förstås!

Talk to you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0