mysoutfit - old

HOME SWEET HOME


Detta skulle kunna vara en bild jag knäppte just i denna sekund men ack så fel.

Bilden är dagar, veckor månader om inte ÅR till och med?

Men ungefär såhär ser jag ut en kall december kväll som denna, framför mig lyser de 2 adventsljusen och TV:n gör sitt jobb nämligen roar mig.

Åt alldeles nyss så magen är mätt och belåten samt nöjd.

 

Resterande timmar av dagen ska jag relaxa lite, ska strax tappa upp badvatten

och lägga i skum för att sen hoppa ner med en tidning.

 

Eftersom jag inte har någon kamera ett tag framöver så kommer det bli en hel del bilder från mappen "back inte the days" på min dator.. enjoy bitches ;)

 

Önskar er en fortsatt trevlig måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0