himlen öppnade sig

Mitt hjärta följde med mig efter skolan och vi har nyss kommit upp ur badet!
Tappade upp ett hett bad och tände ljus så vi skulle kunna relaxa och det var så mysigt..
Bara låg där och flöt en bra stund vilket resulterar i fingrar som liknar russin, haha.

Annars har dagen varit bra den flöt på fort som vanligt hade ett par lektioner
men dom va inte så ansträngande och vips så va skolan slut och det va dax
att sätta sig på bussen och bege sig hemåt ;)
Väl hemma så var vi glada att vi kom hem så pass torra som vi var
med tanke på att himlen öppna sig och det började spöregna när vi klev av bussen.
Så nu har ni fått en genomgång av min inte så roliga måndag.

Btw Emir sover hos mig ikväll så jag har en känsla av att uppdateringen inte kommer vara super!
Talk to you latero (maybe)

Kommentarer
Postat av: bella

okeej, jag brukar hitta ganska mycket där men aa, alla tycker ju olika så :)

2010-11-08 @ 19:18:13
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0