hjälp av läsare


Mätt och belåten efter maten har jag nu hoppat i mjukisoutfiten och krypt upp i soffan.
En halv pizza slank snabbt ner i strupen följt av kall cola och en burk sallad. Yummi ;)
Är inte längre så förtjust i pizza så som jag en gång var, men det funkar lite now and then liksom...

Vad har jag haft för mig idag då? Hm, ja att säga att jag haft fullt upp hade varit en rejäl överdrift!
För idag har varit en lugn dag. Tog mig upp tsm med babe vid 9 tiden och ett tag efter bar det iväg mot skolan.
Hade 3 lektioner sen var det dax att börja dra sig mot kusinerna därefter åkte jag med mami hem till henne och här är jag nu.

Nu mina söta läsare så ska ni få hjälpa mig med en sak!
Min hjärna går på högvarv varje dag med att klura ut ett rimligt svar till
varför så pass "många" läser min blogg? vad är bra/dåligt?
varför stannar just du och vad lockar dig?

Det hjälper mig om ni svarar så slipper jag försöka komma på ett svar.

Kommentarer
Postat av: Bigsis

I Do :D för du e grym?<3

2010-11-24 @ 00:38:29
URL: http://barasomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0