Innocent - fruktsmoothie

Dessa fruktdrinkar är några av dom godaste jag smakat, riktiga små välsmakliga kraft doser!
Har ni prövat dom? om inte .. DO IT (enligt mig är den röda godast
men om ni ska dricka den gröna så borsta inte gaddarna innan för då smakar det bara tandkräm)

Jag som inte är någon frukost-på-morgonen-människa älskar sånt här
man kan ta med sig och bara klunka sen är det ordnat liksom.
Det värsta jag vet på morgonen är bullar och hela köret, big nono!
Nog om det nu ^^

Lat och frusen som jag är har jag legat i sängen nästan hela dagen
förutom springrunderna ner till tvättstugan ;)
och snart blir det ännu ett maraton, är nämligen inte klar med tvättandet!
När jag är klar så ska jag snabbt ta på mig något och sen relaxa tills pappa och babe kommer hem!

Kommentarer
Postat av: EGZONA

Den bilden hittade jag på en tjejs blogg och frågade henne ifall det var hon och hon sa att det var hon och då frågade jag ifall jag fick låna den :)

så jag visste absolut inte att det va du, tyvärr

2010-11-20 @ 16:53:51
URL: http://shxo.blogg.se/
Postat av: E

orka, talar bara sanning TJINGELING!!!!!!!

du e borta från min blogggg :)

2010-11-20 @ 17:10:31
Postat av: mamma

Kul att du gilla dem finns de nere hos er annars får vi handla här uppe ÄLSKAR DAJ

2010-11-22 @ 08:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0