lovets sista dag

Har ni vaknat till liv snöbollar? haha ;)
Klockan har bara slått 10:15 så jag förstår att många av er säkert utnyttjar sista dagen på lovet! (genom att sova ut)
Men inte jag inte, redan i början på lovet bestämde jag mig för att inte vända på dygnet igen
för det är så sablans svårt att vända tillbaka sen, speciellt för mig som är en icke-morgonmänniska.
Äsch, shit the same ;D

Igår eller rättare sagt inatt, låg jag och kolla på TV.
På dagarna tycker jag inte att kanalernas program är något att hänga i granen, det är sällan som det finns något bra. Men mitt i natten då slår dom på stort och visar filmer, program och dokumentärer (som va mer än bra!!)
Det är ju bra det med men majoriteten av TV-tittarna tittar nog på dagen, äh kanske jag har fel. . .

Yes, vad har dagen att bjuda på? Hm.. Mjo en liten shopping runda med mammsen ^^,
Det är det enda som står på schemat right now, saker kan ju adderas lite senare.

Nä nu ska jag ta och kolla om det finns något bra på TV.
[väldigt osannolikt]

Talk to you latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0