ögonbryns-guide

Visst kan det ibland vara en riktig kamp att göra rätt när man ska fixa sina ögonbryn. Antingen tar man för lite eller för mycket, formar fel och ibland bara förstör man dom totalt rätta mig om jag har fel?
Här får ni en liten mini-guide på vad som passar er bäst!
(inte jag som gjort den här, guiden finns med i många olika tidningar)

Ögonbryn som passar din ansiktsform.




DIAMANTFORMAT:
tjockast till högsta punkten över ögat(mitten) smalnar sedan av lite.



HJÄRTFORMAT:
passar i mer rundade ögonbryn, högsta punkten över mitten på ögat.



LÅNGT, REKTANGULÄRT:
ganska raka bryn som smalnar av vid kanten.

OVALT:
högsta punkten över mitten på ögat

RUNT:
stor skillnad mellan den lägsta och högsta punkten och högsta punkten över mitten på ögat.

KVADRATISK:
ungefär lika tjockhet över hela brynet, högsta punkten över mitten på ögat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset.

Men en fråga..

Gör du det själv eller ?

För när jag gör det så blir det helt cp :/



kram

2010-11-02 @ 13:35:26
URL: http://natalieyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0