shopping i min ensamhet

8 timmars sömn och jag är nästintill pigg igen!
Klev upp ur sängen vid 10 för att ha god tid på mig att göra mig iordning, vilket brukar ta tid.
Men inte idag inte, 30 minuter senare va jag som ny ;)
Om sådär 1 timme tar jag min väska och låser dörren för att sätta mig på tåget mot malmö,
väl framme ska jag shoppa i min ensamhet. Skönt men som sagt ensamt,
lite senare möter jag upp älskling som är i malmö för att göra halkan (lycka till♥)
sen drar vi antagligen och fikar någonstans och sen är det väl dax att dra sig hemåt.

Vad jag försöker säga är nog att jag inte kommer vara hemma och
kan därför inte uppdatera stup i kvarten, så idag är det tidsinställda inlägg som gäller!

Talk to you latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0