sleeping beauty


Åh, när jag kom hem slängde jag mig in genom dörren som om någon jagade mig!
Trippa på i en jäkla fart ute i snön för att komma hem och in så fort som möjligt..
and I did men damn vad blöt jag var alltså och inte nog med det
så var jag för några sekunder en rejäl kopia av "rudolf med röda mulen" fast istället för mulen
så hade nyllet passat in bättre på mig, äh hur som helst så kom jag in.
Väl inne klev jag ner i ett varmt bad och kände hur ögonen börja bomma igen
så gick med tunga steg upp och kröp direkt ner i sängen och slockna direkt!
Kändes som någon hällt i mig en burk med sömnpiller för så trött var jag.
När jag vakna kände jag mig som sleeping beauty, allt var så väl placerat. Mitt hår på ena sidan,
täcket låg fint och mer därtill. Det är motsatsen till hur det brukar se ut när jag vaknar ;)



Nu sitter jag i soffan och underhåller mig själv genom att kolla ett avsnitt av Simpsons..
Så jäkla nice att leva i deras lilla värld, allt är ju så färgglatt och inte grått och trist som i vår verklighet.
Bull läge, man kanske ska komma på någon formel eller något
som kan förvandla en till en sån här liten glad figur? Äh, skiter nog i det ;D

Nä nu är det dax att avrunda ner.

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

Hej, allt bra med dig? Vad vacker du är och din blogg är lika så!! :D

Läs gärna senaste inlägget om dagens shopping på min blogg och säg vad du tycker om det hemköpta. Ta hand om dig. KRAM!

2010-11-24 @ 19:44:19
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-25 @ 00:49:28
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: gina

hej jag kör med en veckans dikt på min blogg, har du en fin dikt som är rörande eller rolig så va med och tävla

Lycka till

Kram

2010-11-25 @ 17:34:39
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh vad fin !

2010-11-27 @ 11:10:18
URL: http://bbuttterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0